HomeCalendarFAQMemberlistUsergroupsLog inRegisterSearch

Share | 
 

 sickest film i have seen in my life...

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
panther
Admin
avatar

Posts : 2161
Join date : 2009-06-18
Age : 26
Location : UK

PostSubject: sickest film i have seen in my life...   Thu Jun 24, 2010 5:07 pm

Ok for those of you who like horror films I think u GOTTA watch this ASAP.

Before i watched this film I was convinced I could watch any film and that no film could ever make me feel physically sick....but this DOES. OMG.

Film Name: The Human Centipede

The name gives you a clue Razz

search online for it, its streamed on a few sites. It's even worse than hostel and hostel 2. Seriously. I was almost sick. Embarassed
Back to top Go down
View user profile http://damnation.darkbb.com
Suicide

avatar

Posts : 40
Join date : 2010-05-11
Age : 24
Location : Austria

PostSubject: Re: sickest film i have seen in my life...   Fri Jun 25, 2010 7:47 am

Look carver Smile thers one thing where you must look away ^^. i think if you see it you know which scene i mean Very Happy
Back to top Go down
View user profile
John_Acey



Posts : 668
Join date : 2009-12-06

PostSubject: Re: sickest film i have seen in my life...   Mon Jun 28, 2010 10:10 am

hmm.. k.. well I give it an equal chance as I give to every movie..
which is..
traileeer!
--> goes to watch it right now.. stay tuned..
.
.
.
.
.
the beginning seems nice... jammed in teh woods..
as my #1 horror movie is blair witch project which.. is about forrest so..
then they went at the house tho..
-
rrroight.. well it seems sick, al'right..
... I think the most annoying part of alien 4 is, where ripley finds it's other clones which failed..
as for me, I don't enjoy at disqusting.. it prevents me eating while watching a movie.
well i pretty much can't eat at any horror movie of almost anything but..
.. well anycase.. this did not get on my ''to watch'' list for sure.
I'm not really goin for stuff like this.
Back to top Go down
View user profile
panther
Admin
avatar

Posts : 2161
Join date : 2009-06-18
Age : 26
Location : UK

PostSubject: Re: sickest film i have seen in my life...   Tue Jun 29, 2010 2:30 am

l0l i dont really 'go for stuff' like this. But if some1 tells me this is the sickest movie that was ever allowed for public viewing I feel its my duty to watch it xD

For those of you who wanna know the plot without watching it:

- Surgeon kidnaps lost Americans in a German forest.

- He decided to 'CREATE' siamese triplets

- He stitches three people together, mouth tied to ass of next person

- He feeds the front guy some food

- front guy needs a shit and shits into next persons mouth

- Last person dies from lack of food / nutrients

- Front guy commits suicide

- Police eventually come but surgeon kills them, but police manages to kill surgeon

- Middle girl is left at end of film on tied to 2 dead bodies at her front and back.

You can go throw up now.

lol.
Back to top Go down
View user profile http://damnation.darkbb.com
Anglhz

avatar

Posts : 1041
Join date : 2009-06-23
Age : 23
Location : Sweden

PostSubject: Re: sickest film i have seen in my life...   Tue Jun 29, 2010 2:47 am

WTF. SICK FILM ? its fucking nasty man. wth are u watching on rofl confused
Back to top Go down
View user profile
scythe

avatar

Posts : 538
Join date : 2010-02-18
Age : 23
Location : The Netherlands

PostSubject: Re: sickest film i have seen in my life...   Tue Jun 29, 2010 5:35 am

House of Wax is also a good horror movie Razz
Back to top Go down
View user profile
lamzak

avatar

Posts : 366
Join date : 2010-01-14
Age : 25
Location : Netherlands

PostSubject: Re: sickest film i have seen in my life...   Tue Jun 29, 2010 6:28 am

house of wax is fun to watch lol, same as the texas chainsaw massacre hahah Very Happy ROARRRRRRRRRRR with his chainsaw Very Happy
Back to top Go down
View user profile
panther
Admin
avatar

Posts : 2161
Join date : 2009-06-18
Age : 26
Location : UK

PostSubject: Re: sickest film i have seen in my life...   Tue Jun 29, 2010 8:08 am

yh anglhz its much sicker than i imagined lol. I dont think they allowed it at cinemas xD

And that operation i described above is designed by a real surgeon so it is POSSIBLE to do lmfao.

House of wax, one of those films i never got around to watching....:O
Back to top Go down
View user profile http://damnation.darkbb.com
xratEd

avatar

Posts : 186
Join date : 2010-02-13

PostSubject: Re: sickest film i have seen in my life...   Tue Jul 27, 2010 1:25 pm

Troll 2? :O
Back to top Go down
View user profile
Anglhz

avatar

Posts : 1041
Join date : 2009-06-23
Age : 23
Location : Sweden

PostSubject: Re: sickest film i have seen in my life...   Wed Jul 28, 2010 3:41 am

X. OMFG hes in the forum o_O first time since ur apply Very Happy ? hahah havent seen troll 2.
Back to top Go down
View user profile
xratEd

avatar

Posts : 186
Join date : 2010-02-13

PostSubject: Re: sickest film i have seen in my life...   Wed Jul 28, 2010 7:06 am

Lulz, bbq, roflcoptor! Look at my post number - 129! Not only my apply Wink

troll 2: Best fucking movie ever hahahh! http://www.youtube.com/watch?v=9KCct4RwLNM
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: sickest film i have seen in my life...   

Back to top Go down
 
sickest film i have seen in my life...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Wolfenstein Film Ben Affleck Video
» The Life of a Dreamer
» Slider's Carsales (Drift, Film and Model upgrade Replicas)
» Your most EPIC moment in VCMP+In Real Life
» Is this real life? Or is this just fantasy? [DO NOT POST IN]

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
damnation ` forums :: Public :: General Chat-
Jump to: