HomeCalendarFAQMemberlistUsergroupsLog inRegisterSearch

Share | 
 

 New Forummm

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
serenity

avatar

Posts : 195
Join date : 2009-06-18
Age : 28
Location : Scheveningen

PostSubject: New Forummm   Thu Jun 18, 2009 8:44 am

Really nice job here panther looks awesome

<3
Back to top Go down
View user profile
panther
Admin
avatar

Posts : 2161
Join date : 2009-06-18
Age : 26
Location : UK

PostSubject: Re: New Forummm   Thu Jun 18, 2009 8:47 am

thx man, lets get some topics in here! I dont think I can transfer from the old forum. cheers
Back to top Go down
View user profile http://damnation.darkbb.com
t1mske

avatar

Posts : 707
Join date : 2009-06-18
Age : 25
Location : Belgium

PostSubject: Re: New Forummm   Thu Jun 18, 2009 9:59 am

Lekkere pic serenity Very Happy
Lovely pic serenity Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Nyze

avatar

Posts : 195
Join date : 2009-06-18

PostSubject: Re: New Forummm   Thu Jun 18, 2009 10:32 am

yeah nice one mate
Back to top Go down
View user profile
serenity

avatar

Posts : 195
Join date : 2009-06-18
Age : 28
Location : Scheveningen

PostSubject: Re: New Forummm   Thu Jun 18, 2009 11:32 am

well if u have heineken there in your mouth than yours is better lol
amstel aint that good like heineken
Back to top Go down
View user profile
t1mske

avatar

Posts : 707
Join date : 2009-06-18
Age : 25
Location : Belgium

PostSubject: Re: New Forummm   Thu Jun 18, 2009 11:35 am

its even better than heineken, its stella artois! Very Happy
Back to top Go down
View user profile
bellz

avatar

Posts : 15
Join date : 2009-06-18
Age : 22
Location : Valkenswaard

PostSubject: dommels ftw   Thu Jun 18, 2009 11:44 am

ijl niet jongens

dommmelsch ftw.
wordt in mij dorp gebrouwen
en seren ken jij daan van weert das een neef van me woont ook in scheveneningen Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Nyze

avatar

Posts : 195
Join date : 2009-06-18

PostSubject: Re: New Forummm   Thu Jun 18, 2009 11:45 am

lawl guys it's an international clan so plz talk ****ing english - thanks Very Happy
Back to top Go down
View user profile
bellz

avatar

Posts : 15
Join date : 2009-06-18
Age : 22
Location : Valkenswaard

PostSubject: SMAH   Thu Jun 18, 2009 11:46 am

nyze i think about it.
Back to top Go down
View user profile
serenity

avatar

Posts : 195
Join date : 2009-06-18
Age : 28
Location : Scheveningen

PostSubject: Re: New Forummm   Fri Jun 19, 2009 12:59 am

lol xD

no I dont know him bellz btw I think heineken is the best not dommelsh or stella artios Razz

but vieux & cola is the best ^^
Back to top Go down
View user profile
Nyze

avatar

Posts : 195
Join date : 2009-06-18

PostSubject: Re: New Forummm   Fri Jun 19, 2009 3:26 am

I'm nexus Wink
Back to top Go down
View user profile
panther
Admin
avatar

Posts : 2161
Join date : 2009-06-18
Age : 26
Location : UK

PostSubject: Re: New Forummm   Fri Jun 19, 2009 6:57 am

yeah talk english or i'll shll kill you all! Evil or Very Mad lol!
Back to top Go down
View user profile http://damnation.darkbb.com
crip

avatar

Posts : 406
Join date : 2009-06-20
Age : 25

PostSubject: Re: New Forummm   Sat Jun 20, 2009 2:30 am

wondered why no1 was posting in old forums lol!
Back to top Go down
View user profile
panther
Admin
avatar

Posts : 2161
Join date : 2009-06-18
Age : 26
Location : UK

PostSubject: Re: New Forummm   Sat Jun 20, 2009 11:22 am

Razz
Back to top Go down
View user profile http://damnation.darkbb.com
castihz

avatar

Posts : 1032
Join date : 2009-06-19
Age : 24
Location : Netherlands

PostSubject: Re: New Forummm   Sun Jun 21, 2009 7:39 am

LOL I thought you guys were Dutch!
You just gotta drink Hertog Jan, that's just the best beer, far above the others. And I like Mexican beer, called coronas.. You can put a lemon it it if you like to. It has a great taste
Back to top Go down
View user profile http://www.jorrit-hyves.nl
Nyze

avatar

Posts : 195
Join date : 2009-06-18

PostSubject: Re: New Forummm   Sun Jun 21, 2009 8:12 am

woot! u guys forgot the german beer (well known all over the fucking world) taste it and u'll never miss it.

but be careful it's not one of these pussy beers like dutch or uk beers are pale
Back to top Go down
View user profile
serenity

avatar

Posts : 195
Join date : 2009-06-18
Age : 28
Location : Scheveningen

PostSubject: Re: New Forummm   Sun Jun 21, 2009 9:31 am

yea I totally agree with carona it have a good taste idd
Back to top Go down
View user profile
panther
Admin
avatar

Posts : 2161
Join date : 2009-06-18
Age : 26
Location : UK

PostSubject: Re: New Forummm   Sun Jun 21, 2009 1:11 pm

lool its mexican! you will get swine flu!!!! NOOOOOOESSSS! Rolling Eyes
Back to top Go down
View user profile http://damnation.darkbb.com
ganesha

avatar

Posts : 503
Join date : 2009-06-18
Age : 25
Location : Finland

PostSubject: Re: New Forummm   Sun Jun 21, 2009 3:51 pm

dont know if you know beers like,
Karjala or KOFF ?
Back to top Go down
View user profile http://www.damnation.site11.com
Nyze

avatar

Posts : 195
Join date : 2009-06-18

PostSubject: Re: New Forummm   Mon Jun 22, 2009 4:16 am

nah gan xD
Back to top Go down
View user profile
ganesha

avatar

Posts : 503
Join date : 2009-06-18
Age : 25
Location : Finland

PostSubject: Re: New Forummm   Mon Jun 22, 2009 6:22 am

you know nothing about beers then!
Back to top Go down
View user profile http://www.damnation.site11.com
castihz

avatar

Posts : 1032
Join date : 2009-06-19
Age : 24
Location : Netherlands

PostSubject: Re: New Forummm   Mon Jun 22, 2009 7:52 am

Do you? You look so drunk overthere, with that fucking big smile on your face.. Rather take it off and put a beer in it Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile http://www.jorrit-hyves.nl
t1mske

avatar

Posts : 707
Join date : 2009-06-18
Age : 25
Location : Belgium

PostSubject: Re: New Forummm   Mon Jun 22, 2009 11:22 am

try absint.
Best drink ever.
Back to top Go down
View user profile
panther
Admin
avatar

Posts : 2161
Join date : 2009-06-18
Age : 26
Location : UK

PostSubject: Re: New Forummm   Tue Jun 23, 2009 9:33 am

absinthe*

yeah very strong spirit. I drink it in clubs sometimes but it gives you a REALLY MAJOR hangover if u drink a lot Cool
Back to top Go down
View user profile http://damnation.darkbb.com
castihz

avatar

Posts : 1032
Join date : 2009-06-19
Age : 24
Location : Netherlands

PostSubject: Re: New Forummm   Tue Jun 23, 2009 12:55 pm

I quit smoking Surprised
Back to top Go down
View user profile http://www.jorrit-hyves.nl
Sponsored content




PostSubject: Re: New Forummm   

Back to top Go down
 
New Forummm
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Joshikas in the forummm

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
damnation ` forums :: Public :: General Chat-
Jump to: